Nespresso - What else?

Nespresso - What else?

Hölgyeim, megvan az a kép, amikor George Clooney belenéz - olyan bugyiszaggatóan - a kamerába és csak annyit mond: “Nespresso - What else?”

A Vészhelyzet Ross dokiját alakító sármos színész elvileg egy-két kampányra szerződött volna a Nespresso-hoz (itt tudod megnézni az első reklámfilmet:

de a márka által képviselt elegancia rabul ejtette a színészt. Nemcsak ötletel a reklámfilmeken, de a zseniális humorával meg is fűszerezi azokat. Annyira szíve csücske és hitvallása lett a Nespresso, hogy már tulajdonrészt is vásárolt a cégben, tehát ő maga lett A Nespresso. A fogyasztók már nemcsak azért szeretik a márkát, mert odavannak az ízekért, hanem George Clooney ÉS a Nespresso rajongói lettek. 

Másodpercenként több mint 400 csésze Nespresso fogyasztanak világszerte! 

Magyarországon 2006-ban nyitottak üzletet az Andrássy úton, de azóta már Győrben is megnyílt a Nespresso márkabolt. 

A Nespresso világszerte kedvelt márka egy professzionális marketinggel a háttérben, ami méginkább kiemeli a Nespresso eleganciáját, minőségét és kultúráját. 

Megteremtette azt a miliőt, amivel a kávézás a nap csúcspontja lesz, egy szertartás, amely után úgy lép ki a helyiségből, mint akár George Clooney (vagy épp a filmbeli női partnere ;) ).

A Nespresso legújabb reklámfilmje ismét Clooneyval és kollégájával Jean Dujardinnal hasít, akik Camille Cottin oldalán keverednek vicces szituációkba egy csésze Nespresso kávé által nyújtott élvezetért. Nézze meg a filmet itt és közben kortyoljon el egy csésze Tökéletes Nespressot ( - “mi mást?”)!