Dolce Gusto - Nescafé Café au Lait Intenso kapszula

Kód: 3583 3584 Kérjük, válasszon változatot
2 390 Ft / db 6 290 Ft / db 2 390 Ft-tól / db 1 882 Ft ÁFA nélkül 4 953 Ft ÁFA nélkül 1 882 Ft-tól ÁFA nélkül 149 Ft / 1 db 131 Ft / 1 db
Raktáron (>5 db) Raktáron Kérjük, válasszon változatot
Változat

A Dolce Gusto Nescafé Café au Lait Intenso kapszula egy jellegzetes kávé frissen pörkölt babkávé tónusával és egy kis tejjel.

Részletes információ

Termék részletes leírása

A Dolce Gusto Nescafé Café au Lait Intenso kapszula egy jellegzetes kávé frissen pörkölt babkávé tónusával és egy kis tejjel a bársonyos, de intenzív ízért egy kapszulában, amelyet a legjobb egy bögrében (180 ml) tálalni.
Professzionálisan kevert intenzív robusta kávé Dél-Ázsiából a megfelelő adag teljes tejjel simaságot kölcsönöz a csészének, ugyanakkor megőrzi a kávé egyediségét a pörkölt bab tónusával.
A kávé frissen marad a NESCAFÉ® Dolce Gusto® kávégépekhez tervezett, hermetikusan lezárt kapszuláknak köszönhetően. Ezért van minden csésze kávénak mindig gazdag aromája.
A csomag 16 kapszulát tartalmaz 16 italhoz.

5
2x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Ezt a mezőt ne töltse ki:
5
DE Szerző | 2022.11.16
Nagyon szeretjük
5
PK Szerző | 2022.11.10
elégedett vagyok, annál inkább, hogy a boltokban mostanában már nem elérhető

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki:

A Nescafé Dolce Gusto a Nestlé kávékapszula-rendszere. A gépeket az Arno hardvergyártók gyártják a Næver, a Krups és a De'Longhi cégtől.

A Nestlé S.A. svájci multinacionális élelmiszer- és italfeldolgozó konglomerátumvállalat, amelynek székhelye a svájci Vaudey-ben található. A bevételek és egyéb mutatók alapján mérve a világ legnagyobb élelmiszeripari vállalata 2014 óta. A 64. helyet foglalta el a Fortune Global 500-ban 2017-ben [8], a 33. helyet pedig a Forbes Global 2000 legnagyobb állami vállalatok listájának 2016. évi kiadásában.

A Nestlé termékei közé tartozik a bébiételek, az orvosi ételek, a palackozott víz, a reggeli müzlik, a kávé és a tea, az édességek, a tejtermékek, a fagylalt, a fagyasztott ételek, az állateledelek és az ételek. A Nestlé márkáinak huszonkilenc éves árbevétele meghaladja az 1 milliárd svájci frankot (körülbelül 1,1 milliárd dollár), beleértve a Nespresso, a Nescafé, a Kit Kat, a Smarties, a Nesquik, a Stouffer, a Vittel és a Maggi márkákat is. A Nestlének 447 gyára van, 189 országban működik, és körülbelül 339 000 embernek ad munkát.