Dolce Gusto - Starbucks Veranda Blend Americano kapszula - 12 adag

Kód: 5144
1 890 Ft / db 1 488 Ft ÁFA nélkül 158 Ft / 1 db
Raktáron (>5 db)

A Dolce Gusto Starbucks Veranda Blend Americano kapszula 100%-ban arabica kávéból készült eszpresszóból áll,  enyhén pörkölt, tele bársonyos kávéaromával, a csokoládé árnyalataival.

Részletes információ

Termék részletes leírása

A Dolce Gusto Starbucks Veranda Blend Americano kapszula a híres kávéházlánc egyik méltán kedvelt klasszikusa. 100%-ban arabica kávéból készült eszpresszóból áll,  enyhén pörkölt, tele bársonyos kávéaromával, a csokoládé árnyalataival.

De mit is kell tudni a Starbucksról?

Az első Starbucks 1971-ben nyitotta meg kapuit. Abban az időben az üzletlánc egyetlen üzletből állt ,Seattle történelmi Pike Place piacán. Ebben az apró üzletben a Starbucks a világ legjobb frissen pörkölt babkávéit árulta. A cég nevét Starbuck kormányosról kapta a “Moby Dick” című regényből. Ez a név az első kávékereskedők tengerjáró romantikáját és hagyományait kívánta felidézni.

Ma a Starbucks a világ egyik legnagyobb pörkölője és kávékülönlegességek szállítója. És minden csészével arra törekszik, hogy örökségét és rendkívüli élményeit a kávé által keltse életre.

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki:

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki:

A Nescafé Dolce Gusto a Nestlé kávékapszula-rendszere. A gépeket az Arno hardvergyártók gyártják a Næver, a Krups és a De'Longhi cégtől.

A Nestlé S.A. svájci multinacionális élelmiszer- és italfeldolgozó konglomerátumvállalat, amelynek székhelye a svájci Vaudey-ben található. A bevételek és egyéb mutatók alapján mérve a világ legnagyobb élelmiszeripari vállalata 2014 óta. A 64. helyet foglalta el a Fortune Global 500-ban 2017-ben [8], a 33. helyet pedig a Forbes Global 2000 legnagyobb állami vállalatok listájának 2016. évi kiadásában.

A Nestlé termékei közé tartozik a bébiételek, az orvosi ételek, a palackozott víz, a reggeli müzlik, a kávé és a tea, az édességek, a tejtermékek, a fagylalt, a fagyasztott ételek, az állateledelek és az ételek. A Nestlé márkáinak huszonkilenc éves árbevétele meghaladja az 1 milliárd svájci frankot (körülbelül 1,1 milliárd dollár), beleértve a Nespresso, a Nescafé, a Kit Kat, a Smarties, a Nesquik, a Stouffer, a Vittel és a Maggi márkákat is. A Nestlének 447 gyára van, 189 országban működik, és körülbelül 339 000 embernek ad munkát.