Dolce Gusto - Nescafé Lungo Colombia 100% Arabica kapszula 12 adag
Kód: 3106Kapcsolódó termékek
Termék részletes leírása
A NESCAFÉ Dolce Gusto "Absolute origin" kávé új prémium termékcsaládja egy meghatározott származási országból származó és ökológiai minősítésű, azaz BIO kávét képvisel. Az emelőkaros kávéfőzővel (max. 15 bar) professzionális minőségű Lungo Colombia kávét készíthet sűrű, bársonyos krémes habbal. A hermetikusan lezárt kapszuláknak köszönhetően a kávé megőrzi frissességét és minőségét.
A Nescafé Lungo Colombia 100% Arabica kapszulák kiváló minőségű, közepesen erős kávét kínálnak a Dolce Gusto kávégépek használóinak. Ezek a kapszulák kolumbiai Arabica kávébabokból készülnek, melyeket gondosan válogattak ki és finomra őröltek.
A kávé kellemes savanykás jegyekkel rendelkezik, amelyek egyensúlyban állnak az enyhe édességgel és a gazdag aromával. A kávé közepesen erős testtel rendelkezik, és egy hosszabb pohárban fogyasztva remekül ki tudja fejteni az ízét.
Ezek a kapszulák egyszerűen használhatók, csak helyezze be a kávéfőzőbe a kapszulát, és nyomja meg a gombot, hogy élvezhesse a finom, krémes kávét. A Nescafé Lungo Colombia 100% Arabica kapszulák kiváló minőségű és ízletes kávét biztosítanak, amelyet minden kávékedvelő élvezni fog.
Kiegészítő paraméterek
Kategória: | Nescafé |
---|---|
Súly: | 0.2 kg |
Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!
A Nescafé Dolce Gusto a Nestlé kávékapszula-rendszere. A gépeket az Arno hardvergyártók gyártják a Næver, a Krups és a De'Longhi cégtől.
A Nestlé S.A. svájci multinacionális élelmiszer- és italfeldolgozó konglomerátumvállalat, amelynek székhelye a svájci Vaudey-ben található. A bevételek és egyéb mutatók alapján mérve a világ legnagyobb élelmiszeripari vállalata 2014 óta. A 64. helyet foglalta el a Fortune Global 500-ban 2017-ben [8], a 33. helyet pedig a Forbes Global 2000 legnagyobb állami vállalatok listájának 2016. évi kiadásában.
A Nestlé termékei közé tartozik a bébiételek, az orvosi ételek, a palackozott víz, a reggeli müzlik, a kávé és a tea, az édességek, a tejtermékek, a fagylalt, a fagyasztott ételek, az állateledelek és az ételek. A Nestlé márkáinak huszonkilenc éves árbevétele meghaladja az 1 milliárd svájci frankot (körülbelül 1,1 milliárd dollár), beleértve a Nespresso, a Nescafé, a Kit Kat, a Smarties, a Nesquik, a Stouffer, a Vittel és a Maggi márkákat is. A Nestlének 447 gyára van, 189 országban működik, és körülbelül 339 000 embernek ad munkát.