A Max Factor a Coty, Inc. kozmetikai vállalatot 1909-ben Max Factor & Companyként alapította Maksymilian Faktorowicz, lengyel kozmetikus.

Miközben a márka etimológiájában nyilvánvaló az alapító (k) ra való hivatkozás, a néma film és a operatőr megjelenésével a Max Factor megmutatta az egyedi, a technikai smink alkalmazásának fontosságát, az arc szerkezetében, a kontúrban és a kreatív egyedi árnyalatainak megfelelően jellemzés. Később azt feltételezték, hogy a Max Factor márkanév megosztja etimológiáját egy speciális gyógyászati ​​ággal, amely a „maxillofacialis” műtéttel foglalkozik. A közelmúltban „Max Facs” rövidítéssel az orvostudományi szakértelem a teljes craniomaxillofacialis komplexre vonatkozik: a száj, az állkapocs, az arc, a koponya és az ahhoz kapcsolódó kemény és lágy helyi szövetek anatómiai területére.

A Max Factor a filmszereplők sminkelésére szakosodott. 1973-ban eladásra került 500 millió dollárért, a Max Factor & Company a családnak több generációja volt, ekkor vált nemzetközi vállalattá. A Procter & Gamble 1991-ben vásárolta meg, amely mindkét cég számára gyümölcsöző kapcsolatot alapozott meg.

12 db termék